אירועי לקוחות

הקשר עם הלקוח מניע את העסק שלכם, וראוי לחזקו באמצעות יוזמה אל מול הלקוחות ומתן ערך מוסף לקשר זה. יוזמה כזו רצוי לעשות לפחות כמה פעמים בשנה (זאת מבלי לקחת בחשבון אירועים הדורשים תגובה מיוחדת כמו עלייה בתחרות בענף, החלשות במכירות ועוד). כיום יותר מתמיד, חשוב לתת ללקוח את ההרגשה כי הוא חשוב לכם וכי אתם מעריכים את היותו לקוח שלכם.

הפקת אירוע ללקוחות הינו כלי בעל עוצמה יוצאת דופן, במידה והוא בנוי נכון. אירוע טוב יספק ערך מיוחד ללקוחות על ידי הרצאות מעשירות, פורומים מלמדים, סדנאות פיתוח אישי ועוד. אירוע כזה גם מייצר נטוורקינג בין הלקוחות כאשר אתם נמצאים במרכז ונתרמים מכל קשר חדש שנוצר בזכותכם.
לנו באוקיי הפקות הניסיון והידע בהפקת אירוע מוצלח מכל הבחינות, יש לנו רעיונות רבים לתוכן וכמובן הקשרים והיכולת להפיק אירוע נוצץ בעלות מינימלית.