אירועי קד"ם

אירועי קד"ם

כשרוצים להגדיל מכירות לרוב צריך להקצות תקציבים לפרסום ושיווק. אירועי קידום מכירות שבנויים בצורה נכונה יכולים למנף אתכם ליעדים מדהימים שלא חשבתם עליהם. כדי ליצור אירוע מוצלח חשוב להגדיר נכון תקציב ויעדים ולדבוק בהם. ייתכן שבמקום להוציא מאות אלפי שקלים על פרסומות ולערוך אירוע גדול ומרהיב צריך בסך הכל ליצור גימיק קטן שקהל היעד ייחשף אליו. מצד שני ייתכן שהמוצר שלכם הוא מוצר יוקרה ולכן גם האירוע, על מרכיביו השונים, חייב להיות יוקרתי ואיכותי.

הניסיון שלנו עם לקוחות באירועים מהסוג הזה מאפשר לנו להבין מהר מאד גם את הלקוח שלנו וגם את הלקוחות שלו והמסרים שצריכים להיות מועברים אליהם. חשוב מאד להגדיר את קהל היעד למוצר או השירות ולנתח את מאפייניו, כדי שנוכל להעביר מסר לא רק על מה ואיך אתם עושים, אלא גם למה אתם עושים זאת הכי טוב, ולמה הלקוח חייב דווקא את המוצר שלכם.
הלקוחות היום למדו לערוך סקרי שוק ולבחון את ההבדלים בין המתחרים. ביחד אנחנו נבנה אירוע שייתן להם את כל התשובות ויכוון אותם לרכישה ולא לביצוע השוואות. נשתמש יחד בטכניקות שיווק שיגרמו ללקוח לתהות איך עדיין אין ברשותו את המוצר שלכם, ואיך הוא משיג אותו כמה שיותר מהר!